top of page
PCAL3100.jpg

Toyota

Kunde

Prosjekt

År

Harila

Toyota

2023

Tromsøtreffet 2022

Oppgaven vi har er å lage en visuell recap-video som effektivt promoterer torsdagsarrangementet "Trippy Thursday" hos Storgata 26. Målet er å øke bevisstheten om arrangementet og tiltrekke flere deltakere.

Målgruppen for arrangementet er hovedsakelig unge voksne som setter pris på god musikk, rimelige drikkepriser og en hyggelig kveld på byen. Vi har utviklet en recap-video som er designet for å appellere til denne målgruppen og inspirere dem til å delta på fremtidige arrangementer.

Det som gjør "Trippy Thursday" unikt er den rimelige drikken og den levende atmosfæren. På grunn av lovgivningen om alkoholreklame i Norge, fokuserer vi i stedet på den gode stemningen og musikken som arrangementet tilbyr.

Kjernen av ideen bak "Trippy Thursday" er å skape en elektronisk musikkopplevelse som er leken, behagelig og tilgjengelig for alle. Vår recap-video er utformet med tanke på å fange essensen av elektronisk musikk, med kreativ klipping, engasjerende kameraarbeid, passende musikkvalg og fargekorrigering som fremhever stemningen.

Nøkkelen

Effekt

Per nå er videoen ikke publisert, så vi har ikke konkrete resultater å dele ennå. Vi vil imidlertid oppdatere denne siden når videoen er lansert, og vi har målbare data om dens effektivitet.

Oppgave

Videografer

Eirik Brede Nilsen

Klipp/grading

Eirik Brede Nilsen

Foto

Håkon Brattli Petersen

Regi

Eirik Brede Nilsen

Recap

bottom of page